.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم قضایی صورت گرفت ؛
تخریب مجتمع تجاری الماس شهر ساری/تجمع مالکان بی‌نصیب مغازه‎ها+ تصاویر
شمال نیوز: ساختمان غیرمجاز یک مجتمع تجاری در جاده دریا ساری با حضور عوامل قضایی و انتظامی تخریب شد.

به گزارش شمال نیوز، از صبح امروز نیروهای انتظامی و دادگستری مازندران در مقابل مجتمع تجاری الماس شهر واقع در جاده دریای فرح‎آباد این شهرستان مستقر شدند و اقدام به اجرای حکم تخریب این مجتمع تجاری کردند.

 

تجمع شهروندان و خریداران مغازه‎های مجتمع تجاری الماس شهر روبه‌روی این مجتمع باعث ترافیک نیمه‌سنگینی در این جاده شد. 

مجتمع تجاری الماس شهر در کیلومتر 6 جاده دریا قرار دارد که بیش از 6 سال در حال فعالیت ساخت‎وساز است.

به گفته یکی از حاضران این تجمع، مجتمع تجاری الماس شهر دارای مجوز تغییر کاربری نیست و چندین مرتبه از سوی سازمان‎های مختلف به آن اخطاریه داده شده است.


 

خریداران مغازه‎های مجتمع تجاری الماس شهر با تجمع مقابل این مجتمع خواستار تعیین و تکلیف مبالغ سرمایه‌گذاری‌شده خود در این مجتمع هستند اما پاسخی از سوی مسئولان این پروژه به آنها داده نشد.

یکی از خریداران مغازه در مجتمع تجاری الماس شهر به خبرنگار فارس گفت: 10 سال در یک مغازه شاگردی کردم و 50 میلیون تومان اندوخته خود را از پنج سال قبل در این مجتمع سرمایه‌گذاری کردم اما امروز باید شاهد تخریب آن باشیم.


55817f7a8ba7b

 

دیگر شهروند ساری که خود را یکی از سرمایه‌گذاران این مجتمع تجاری معرفی کرد، افزود: مجتمع تجاری الماس شهر حدود چند سال در حال ساخت‌وساز است که تاکنون جلوی آن را نگرفتند اما امروز که به پایان کار نزدیک است، باید تخریب شود.

سردار مسعود جعفری‌نسب با حضور در جمع تجمع‌کنندگان مقابل مجتمع تجاری الماس شهر، اظهار کرد: طی چندسال اخیر اخطاریه دادگاه برای توقف ساخت این مجتمع تجاری به مسئولان آن داده شده که مورد توجه آنها قرار نگرفت و به ساخت‌وساز غیرقانونی خود ادامه دادند.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی اگر حکم را اجرا نکند، از نظر مردم ناکارآمد تلقی می‌شود، اضافه کرد: دستگاه انتظامی در حال انجام وظیفه برای تخریب این مجتمع تجاری بر اساس حکم دادگاه است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه اگر تمام مردم ساری مقابل این مجتمع تجمع کنند، حکم تخریب آن باید اجرا شود، ادامه داد: از صبح امروز دفتر کار و تمامی سیستم‌های اداری داخل مجتمع تخریب و وسایل آن به خارج از مجتمع انتقال داده شد.



این مسئول با بیان اینکه این افراد به‎صورت غیرقانونی اقدام به ساخت‌وساز این مجتمع تجاری کردند، تصریح کرد: آنها با کلاه‌برداری میلیاردی با احساسات و عواطف مردم بازی کردند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: وقتی یک نفر در نقطه‌ای از شهر 100 متر ساختمان غیرمجاز می‌سازد و ما با حکم دادگاه آن را تخریب می‌کنیم، حالا نیز باید این مجتمع غیرمجاز با چندهزار متر زیربنا تخریب شود تا عدالت اجرا شود.

وی بر پیگیری حق‌وحقوق مردم از مسیر قانونی تأکید کرد و گفت: با تجمع هیچ یک از مسائل رفع نمی‌شود و باید از مسیر قانون به این‌گونه تخلفات رسیدگی شود.

به گزارش فارس، یک قسمت از ورودی مجتمع تجاری الماس شهر در مقابل ازدحام جمعیت و خریداران مغازه مجتمع تجاری الماس شهر با بولدزر تخریب شد.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 28 خرداد 1394
باسلام ،یک آپارتمان توی فرهنگیان کوچه چهارم هست که چهازطبقه غیرمجاززده ،کنسول طبقاتش دومترتوی خیابون شش متری اومده،توی هرطبقه 147مترتخلف داره درکل کاری کرده که آتش نشانی توی این کوچه نمی تونه بیاد.چرااین روتخریب نمی کنند؟اگه توی این ساختمون یاساختمونهای دیگه کوچه آتش سوزی اتفاق بیفته کی جوابگو؟اهالی کوچه شکایت کردن سرعت ساخت وسازش بالاتررفته شهرداری واستانداری هردوحکم تخریب دادن اما...
پاسخ ها به این نظر
مهندس علی 27 خرداد 1394
متأسفانه آن چیزی که طی چند سال حضور شهردار جوان با آن در شهر مواجه هستیم ، مسئله ای است به نام شهرسازی و ضوابط طرح جامع شهرسازی که فرد فوق الاشاره از آن هیچ سر رشته ای نداشته و به نظر می رسد که هیچ اعتقادی به آن ندارد. زمانی ساختمان هائی که یک طبقه اضافه بنا و یا چند متر سطح اشغال بیشتر از میزان قانونی داشتند ،در کمیسیون ماده 100 شهرداری با حکم تخریب مواجه می شدند همانگونه که هم اکنون نیز در شهرهای بزرگ اجراء می گردد ولی در شهر به اصطلاح کلانشهر ساری ، ساخت و ساز با زیربنای 100% سطح اشغال و حتّی بیشتر از آن با احداث کنسول و غیره و احداث چندین طبقه مازاد بر پروانه ، امری عادّی گردیده است . ظاهراٌ با پول می توان ضوابط و مقررات را زیر پا گذاشت و اداره کل راه و شهرسازی که متولی این امور است نیز چشمان خود را به روی این تخلفات شهرداری بسته است .
مشاور 28 خرداد 1394
حق حسابش رو نداده برا همین حکم تخریب ....
امید 28 خرداد 1394
چرا ندونسته حرف و تهمت میزنین طرف 3،4 متر عقب رفته تو طبقه دوم کنسول داده البته اگه طبق گفته شما کوچه 6 متری باشه آخه من رفتم دیدم حدود 10 متر موجوده تازه اگه نسبت به طبقه اول همسایه کناری حساب کنی که قاعدتا تو طبقه اول کنسول نمیشه زد این بنده خدا نسبت به طبقه اول همسایه کناری تو طبقه اول خودش 1 متر عقب تره و تو طبقه دوم یک یونولیت و دو تا تیرچه جلوتره که میشه 70 سانتی متر
ناخدا خورشيد 29 خرداد 1394
يكي ندونه فكر ميكنه شما داريد در مورد كوچه قليچ يا نعلبندان صحبت ميكنيد كه عرض كوچه هاش به ٢ متر هم نميرسه و كسي هم اعتراضي نميكنه ،حالا شما دلسوز شهر و شهرداري چطور شده يهويي دلواپس اتش كوچه هشت متري شدي ،،،و تا اونجايي كه من ديدم با هواپيما و بالون كه امداد رساني نميكنن كه بخواد به كنسولي كه در ارتفاع هفت متري از زمين قرار داره گير كنه،،،و همچنين خدا رو شكر اون ساختمان به جديد ترين سيستم ضد حريق مجهز هست تا زحمت برو بچهاي اتشسوزي كمتر بشه ????????
مالک 31 خرداد 1394
همشهری عزیز
با سلام ، لازم به توضیح خدمت شما دردمند جامعه هست که این پروژه طبق پروانه ساختمان و مجوز مسکن و شهرسازی ساخته شده و برای طبقاتش پروانه داره سطح اشغال پروژه زیر 80 درصده و برای اضافه سطح رای ماده 100 داره و کلیه جرایم رو پرداخت کرده ، ارتفاع درب آشیانه آتش نشانی 3.6 متره چطور ممکنه به کنسولی که تو ارتفاع 7 متری خورده گیر کنه تازه کنسول هم این اندازه نیست کوچه هم 10 متریه ، کوچه 8 پلاک زمین داره که یه پلاکش شکایت کرده و اتفاقا به همه ارگانها از استانداری تا شهرداری و نظام مهندسی شکایت کرده و همه بازرس فرستادن و تایید کردن و هیچکس حکم تخریب نداده در حین ساخت هم تمام تلاش بر این بوده تا مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نشه اگه باعث آزرده شدن خاطر شما شدیم از طریق همین رسانه از شما پوزش طلب می کنیم لطفا غرض ورزی نفرمایید و قبل از تخریب افراد منصفانه بررسی کنید چون حرف تا قبل از گفتن اختیارش دست شماست ، خداوند همه ما را بیامرزد
نا شناس 28 خرداد 1394
باشه می بینینیم ...
اگه قضیه با پول حل نشد...
دا 28 خرداد 1394
حكم سازمان همياري شهرداري
حکم تخریب را علی حجازی قبلا مدیرعامل سازمان همياري شهرداریها بود گرفت الان درحال اجراست
اما تخریب عقلایی به نظرنمیرسد ناگفته نماند مجوز ازبخشداری دارند شاید طبقاتی مجوز نداشته باشندولی بهتربود بخاطر جواناني که سرمایه گذاری کردند كه دراين مكان كاركنندکمی سنجیده ترعمل ميشد آخر كار هم مقداري بيشتر جريمه ميشه و........
ناشناس 28 خرداد 1394
لطفا یه دونه 100 متری که تخریب کردی نام ببر....
ساروی 28 خرداد 1394
چرا عکسهای تخریب شده اش را نگذاشتین
پاسخ ها به این نظر
محمود 29 خرداد 1394
برای اینکه اصلا تخریب نشد
من خودم بعد از ادعای تخریب دو بار رفتم و از نزدیک دیدم اصلا تخریب نشده است فقط کاورهای نمای ساختمان کمی تخریب شده است در حدود 5 تا 10 میلیون تومان به ساختمان چند ده ملیاردی خسارت زده شد
همه بوق و کرنا علت دارد یا قرار است پول کلانی از صاحبان ملک بگیرند و مجوز بدهند یا اینکه با این کار قرار است تو سر مال بزنند و بخشی از ملک را بخرند و بعد مجوز بدهند و سودش را ببرند خواهیم دید که این ساختمان به هیچ وجه تخریب نخواهد شد
ناشناس 28 خرداد 1394
عقل کل بی خبری مهلت دادن تا لوازم با ارزش رو بردارن تا کمی از طلبکاری این خریداران رو بدن
مجتبی 28 خرداد 1394
جناب مدیر کل جهاد کشاورزی اعلام کرده که این مجتمع تغییر کاربری نداره.یکی نیست بگه عزیز من پس مجتمع ایرانیان که چندین برابر این مجتمع هست و از شهر ساری خیلی فاصله بیشتری داره چطور تغییر کاربری داره؟مجتمع شالی چطور؟بابا پشت شالی دارن شهرک سازی میکنن همه اونها تغییر کاربری داره این نداره.بابا حق اینه که این بنده خدا نخواسته ......بده.فقط همین . اینها هم فقط شو هستش. بابا مردم بدبخت چه گناهی کردن که شما شدین مسئول اونا.آقای جعفری نصب شما که دیگه شهره عام و خاص هستین.راستی موسسه مهر اعتماد ایرانیان چی شده ؟نکنه سرنوشت این هم به سرنوشت مردم بدبخت سهام دار این موسسه بشه؟رمدانی حذف نکن.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 خرداد 1394
اخه تخریب نکردن که داداش
نا شناس 28 خرداد 1394
بجاي تخريب نميشه دوات بگيرتش و به صورتي كه بقيه هم متضرر نشن و يا به خودشون بصورت اقساط بلند مدت بفروشن
سید 28 خرداد 1394
بنده دیشب صحبتهای جناب جعفری دادستان محترم رادرخبراستانی گوش کردم حرفهایشان درست بوداماواقعاًاگرراهی برای عدم تخریب آن وجودداردچاره اندیشی کنندتامردمی که باگریه درآنجاجمع شده بودندضرروزیان نبینند.
نا شناس 28 خرداد 1394
لااقل پول مالک را میدادین سرمایه مملکت تخریب نمیشد حق وحقوق هم دریافت میکردید
فرهنگی 28 خرداد 1394
واقعا جای بسی سوال من که جزء خریداران ان نیستم ولی چند سوال باخراب کردن ان چه نتیجه ای می گیرید ؟ 2-ایا این ساختمان یک شبه ایجاد شد ومسوولین وقت در خواب بودند یا مالک ان شعبده باز بود وان هارا در خواب برد که بعداز چند سال افتخار کنید که امدید انرا تخریب کردید ؟ایا با خراب کردن ان مشکل حل خواهد شد ان عده از جوانانی که با فروش طلا وجواهرات زنشان وپرداخت اقساط ان با هزاران سختی وگرفتاری به امیدی که دراینده یک کسب وکاری ابرومندانه داشته باشند حال چه کنند کی پاسخگوست ؟ایا بااین قبیل کارها مشکلی بر مشکلات مردم افزوده نخواهد شد؟ دانشگاه روز بهان کجاست پارکینگ ان کجاست دانشگاه ازاد ساری که شده پارکینگ ان چنانی ماشین ها ومشکل ترافیک ایجاد کرده کجاست اقایان منطقی باشید وعوارض جانبی انرا درنظر بگیریدچرا در زمان ایجاد ان اقایان کاری نکردند ومردم را حالا گرفتار ودرمانده چرا جانباز فرهنگی
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 28 خرداد 1394
تو که از شهر بیرون نرفتی برو ببین چه خانه هایی رو به علت نداشتن تغییر کاربری خراب کردن اونها خدا ندارن اینها خدا دارن که تخریب نشه
نا شناس 28 خرداد 1394
ساختمان كوچه چهارم فرهنگيان يه فاجعه هست براي كوچه و شهرداري شهرستان ساري و شهردار
پاسخ ها به این نظر
ناخدا خورشيد 29 خرداد 1394
جناب كارشناس فاجعه اون ديد بسته و تنگ نظري شما ست و كاملا مشخص هست كه شما اين صفحه رو براي تسويه حساب شخصي خودتون تبديل كردين در غير اينصورت عرض به اطلاعتون برسونم كه كارشناسان شهرداري و نظام مهندسي مرتبا و مرحله به مرحله نظارت خودشون رو انجام ميدن و حتي نظارت عاليه استانداري هم مورد تاييد قرار داده،،،
مرتضی 27 خرداد 1394
حتما باید تخریب شه.کل اون ساختمون با کلاهبرداری و دروغ ساخته شده.من خودم یکی از مهندسین ساخت اونجا بودم.اه و نفرین مردم گردن سازنده شو گرفت.خوردن حق کارگر.چک بی محل.دروغگویی.کلاه برداری.واقعا که خدا جای حق نشسته.عدل خدا اجرا شد.
ali 27 خرداد 1394
برزو كلاه بردار بود و سر همه كلاه گذاشت
نا شناس 27 خرداد 1394
اولابایستی مسوولین مربوطه جریمه شوند که اطلاع رسانی بموقع به مردم نداشتن چراکه با یک پارچه نوشته یا بنر میشد به مردم بینوا اطلاع داد تا به فکر سرمایهخودشون باشن الان با این شرایط هیچ مشکلی حل نمیشه تنها اونایی که (مسوولین) قدری دلشون خنک میشه و جلوی مردم ژست عدالت خواهی میگیرن
پاسخ ها به این نظر
رحمان 28 خرداد 1394
اگر این مردم باهوش بودن میرفتن تو دفتر خانه قولنامه میکردن نه تو دفتر شخص و اونم با کاغذ های وعده وعیدی
بابلی 27 خرداد 1394
یکی از راه حل اینه که مالک زمینی به همین مساحت با کاربری تجاری بخره و تغییر کاری بری بده به کشاورزی یا ... (جایگزین کنه) تا ملت متضرر نشن.
مسئولین توی این 5 سال اخیر چرا اقدام نکردند؟!!
آیا با همه یکسان برخورد می کنند؟
مسئولین از مردم که نمی ترسند امیدوارم از خدا بترسند!!!
تبعیض و پارتی بازی بیداد میکنه؟
شما فکر میکنید بقیه که تغییر کاربری دادند چیکار کردند ؟ اگر قراره تخلف رسیدگی بشه اکثرا مشکل دارند؟؟!!
اعضای شورای شهر ، خانواده و بستگان افرادی که در شهرداری و استانداری و ... در حال ساخت و ساز های عمده هستند و ... چه کسی بررسی میکنه؟
فقط خدا بداد مردم برسه و گرنه کسی جلوی این فساد اخلاقی و اداری رو نمی تونه بگیره !!
آقای رمدانی حواست باشه که شما هم سهیم هستی اگر جلوی جریان آزاد اندیشی و بیان حقایق را بگیری.
شهروند 27 خرداد 1394
یک منبع موثق می گفت: ستونهای این مجتمع فقط برای دو طبقه طراحی شده ولی چهار طبقه ساخته شده
ناسناس 28 خرداد 1394
اقای جعفری نسب این قدر بلوف نزن به مردم ساری توهین نکن احترام خودت را نگه دار اون از فرمانده کشورت دیدی که چه بلایی سرش اومده ترمز بزن یواشتر !
عیسی 28 خرداد 1394
خدارحم کرد.پاهم میخواستیم دوتامغازه بخریم,چهارسال پیش ۸۰تومن.میگفت شش ماهه دیگه بایدتحویل بدم,درحالیکه هنوز سی درصدکاراماده بود.معلوم بوداین اقاکلاه برداره,ازحرفهاش
نا شناس 28 خرداد 1394
اینها اگه راست میگن عدالت دارن ساختمان و برج فائزه هاشمی رو بالای کوه خراب کنن
یک ساروی 28 خرداد 1394
فقط سر درب ورودی تخریب شد و قراره با پرداخت باج قضیه که کاملا غیر قانونی هست حل بشه، ته روستا پنجاه متر غیر مجاز بسازی تخریب میکنن ولی این مجتمع تا الان اتفاقی براش نیفتاده، اونهم آقای برزو که خون همه رو توو شیشه کرده
ناشناس 28 خرداد 1394
از دادستان محترم ساری می خواهیم با بررسی دقیق این پرونده مدیران متخلف جهاد کشاورزی ، فرمانداری ، بخشداری ، سازمان همیاری ، دفتر فنی استانداری ، کمیسیون ماده 99،ناظر پروژه ، را تحت تعقیب قضایی قرار دهد آقای دادستان مختلف اصلی مسئولین هستند آیا میدانید همین پروژه توسط وزیر تعاون وقت کلنگ زده شده است ؟
الف 28 خرداد 1394
مقصر اصلی جهاد کشاورزی است که در اجرای قانون حفظ کاربر8ی اراضی زراعی وبا غها مصوب سال 1374 اصلاحیه 1385 به ویژه تبصره1و2ماده 10th قا نون فوق کوتاهی کردها است مدیران متخلف را هم محاکمه کنید
نا شناس 28 خرداد 1394
جناب آقای جعفری دادستان محترم ساری اقدامات جهاد کشاورزی سلیقه ای است چرا ساخت وساز غیر مجاز آقای م ق را درخارج از بافت روستای پرچیکلاه بخش مرکزی ساری را گزارش نمی دهد به خاطر میز وتخت مقصر اصلی جهاد کشاورزی است
رضا 28 خرداد 1394
یکی از پاساژهای یکی از اعضای شورای شهر در کوی توکل ساری همه مسایل قانونی را رعایت کرده ؟؟؟؟؟
محمود 29 خرداد 1394
من خودم بعد از ادعای تخریب دو بار رفتم و از نزدیک دیدم اصلا تخریب نشده است فقط کاورهای نمای ساختمان کمی تخریب شده است در حدود 5 تا 10 میلیون تومان به ساختمان چند ده ملیاردی خسارت زده شد
همه بوق و کرنا علت دارد یا قرار است پول کلانی از صاحبان ملک بگیرند و مجوز بدهند یا اینکه با این کار قرار است تو سر مال بزنند و بخشی از ملک را بخرند و بعد مجوز بدهند و سودش را ببرند خواهیم دید که این ساختمان به هیچ وجه تخریب نخواهد شد
الف 29 خرداد 1394
آقای دادستان جناب آقای جعفری باسلام وآرزو ی قبولی عبادات
جهاد کشاورزی چرا درشفاف سازی ساخت وساز غیر مجاز در خارج از محدوده قانونی شهرها وروستا ها که مشمول قانون ح.ک.ا می باشد اقدام نمی کنند هزارها مورد را با توصیه وسفارش افراد سیاسی .....وارد طرحهای هادی روستایی ودرطرحها ی جامع وتفضیلی شهرها کرده اند جهاد کشاورزی مقصر اصلی درآوردی آمایش سر زمین مازندران است



بخشدار 29 خرداد 1394
چرا به تخلفات سازمان همیاری در بهدشت چمستان ، دشت نور ، وصدها پروژه تفریحی وتوریستی که میلیارد ها تومان پول گرفته است را بررسی نمي کنید متخلف کیست استان مازندران قربانی قدرت طلبی مسئولین استان آیا فریاد رسی هست آقای دادستان لطفا به عنوان مدعی العموم پیگیری نمایند
ناشناس 29 خرداد 1394
جناب آقای دادستان لطفا اگر امکان دارد آرای کمیسیون ماده 99وماده 100 قانون شهرداريها را در پنج سال اخیر را بررسی کنید در خیلی از آرای جریمه این کمیسیونها در حریم شهرها وخارج از محدوده روستاها بدون استعلام از جهاد کشاورزی اقدام غیرقانونی صورت گرفته است جهاد کشاورزی کجا ست ؟...... در حریم شهر نوشهر ، محمود آباد ، ساری ، و..........چه میگذرد ، استانداری مازندران چه میکند ؟ راستی مقصر کیست ؟ آقای دادستان همه درگیر ملاحظات هستند ؟
قربانی 29 خرداد 1394
جناب آقای جعفری دادستان محترم مرکز استان مازندران در بسیاری از نقاط استان در داخل حریم شهرها وخارج از محدوده روستاها افراد سیاسی وصاحبا ن قدرت وثروت نسبت به احداث ویلا های شخصی اقدام نمودند که متاسفانه با نفوذ در جهاد کشاورزی و مراجع صدور پروانه ساختمانی نبست به اخذ پروانه ساختمانی وپایان کار اقدام نموده اند بررسی این موضوع کار سختی هست ؟ آیا امروز می شود به یک روستایی گفت که شما حق ندارید در چند متری خارج از بافت روستا برای خود یا فرزندان خود خانه بسازی ؟ آقای دادستان اول آن ویلاهای هزار متری را خراب کن تا عدالت اجرای شود درغیر این صورت فشار به مردم عادی وغیر وابسته به کانون قدرت وسیاست خود ظلم است
یکی از کارکنان جهاد کشاورزی استان 29 خرداد 1394
به نظر بنده به عنوان کسی که سالهای سال در جهاد کشاورزی کار کردم یک نفر بدون هیچ ملاحظه ای با تغیر کاربری غیر مجاز وساخت وساز غیر مجاز مبارزه کرد آقای مهندس عادل عفتی که افراد سیاسی و.... تحمل ادامه کار او را نداشته اند بسیاری از اقدامات امروز جهاد کشاورزی و...ادامه اقدامات ایشان است براست این مرد بزرگ امروز کجاست ؟ مبارزه با سوداگران زمین مردانی باصلابت مثل مهندس عفتی را می طلبد
نا شناس 28 خرداد 1394
آخه با تخریب کردن ،اون جوونی که سرمایه گذاری کرده تکلیفش چی میشه؟! خیلی اوضاع اقتصادی کشور خوبه حالا اینم روش. شما ساختمون رو خراب نمی کنین شما دارین اون جوونو خراب میکنینو میشکنیدش.
کارشناس 28 خرداد 1394

جناب آقای جعفری دادستان محترم مرکز استان مازندران ودبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان
باسلام لطفا نمایندگان قوه قضاییه را درکمیسیون ماده 100و99راتوجیه کنید تا بدون رعایت قانون وومقررات رای جریمه صادر نکنند نمونه این آرای درحريم شهرها وخارج آز شهرها وروستا ها زیاد میباشد درست است کمیسیون مستقل است اما بارعايت قانون نه زیر پا گذاشتن قانون مانند حریم شهرداری ، نوشهر ، محمودآباد ،
ناشناس 28 خرداد 1394
از بهدشت چمستان، دشت نور ، مجتمع ایرانیان ، طرحهای تفریحی توریستی که به شهرکهای شخصی تبدیل شده اند وعملکرد اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان،جهادکشاورزی،سازمان همیاری که فقط به فکر درآمد هستند چه خبر ؟ چه کسی باید جلو ی استان فروشی رابگيرد ؟
کارشناس 29 خرداد 1394
از تغیر کاربری اراضی جنگلی وجلگه ای
غرب مازندران ونقش مافیایی صاحبان قدرت وثروت چه خبر ؟ از ساخت وساز درجاده نخ شمال ، جاده کیسی،ارتفاعات ونوش، اراضی ساحلی چیلک،ارتفاعات دو هزار ، مهدشت،،..............چه خبر براستی منا بع طبیعی چه کار میکند؟از چیسا کلاراباد،چارز،.....چه خبر ؟ نقش راه وشهرسازی ، دفتر فنی استانداری، جهادکشاورزی ، منابع طبیعی و دادستانها ی شهرستانها کجاست؟ مشکل اصلی مدیران دولتی که میخواهند به هر قیمتی میز خود را نگه دارند حتی به قیمت نابودی تخریب وتجارب به منابع ملی . .....دستگاه قضایی باید تکلیف این دسته از مدیران را مشخص کند
نا شناس 29 خرداد 1394
مردم چگونه متوجه شوند که زمین یا منزل، مغازه ای ،غیر قانونی ومجوز لازم را ندارد، با این پاسخگویی که ادارات ما در تکریم ارباب رجوع دارندانسان از هر مراجعه حضوری متنفر می شود و عاقبت ان اینگونه می شود که دود ان به چشم مردم ضعیف برود، چرا اطاع رسانی درست نمی شودوشهر داریها وفر مانداریها ودادگستری نیرو انتظامی با نصب حداقل یک تابلو ووووو افکار عمومی راروشن نمی کنند تافریب نخورند، نمونه الماس شهر زیاد است افراد سود جو با خرید زمین وباغات کشاورزی وتفکیک انان حتی هدیه به بعضی ازمتنفذین ومسولین علیر غم اطاع ازغیر قانونی بودن ان روند اجرای قانون را کند وبرای مردم ونظام مشکل ایجاد میکنند، واقعا جای تاسف دارد بمدت شش سال به قانون دهن کجی شده ، به نظرم مسولین نیز کوتاهی فاحش داشتن وباید پاسخگوباشند جرا مسولینی که شش سال مماشات نمودن نباید تاوان بدهند.
علوی 29 خرداد 1394
آقای برزو جهت احداث مجتمع تجاری فوق هماهنگی لازم با بخشداری داشته وبنياد مسکن هم بخشی اززمین رادان بافت روستا نمود چرا تخلفات بخشداری ، فرمانداری،سازمان همیاری،جهادکشاورزی وبنياد مسکن رابررسی نمی کنند
نا شناس 30 خرداد 1394
اول اجازه ميدن براي ساخت......... بعدش خودشون اجازه ميدن براي تخريب!!!!!!!!
حالا فهميدين چرا به ما ميگن جهان سوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
يك سرمايه گذار در مجتمع الماس شهر 30 خرداد 1394
با سلام.آقاي محترمي كه ميگي فلاني كلاه برداري كرده،بايد به عرض برسونم كه اين آقا اگه كلاهبردار بودن،خيلي وقت پيش از اينها،ميتونستن اين مجموعه رو نيمه كاره رها كنند و از كشور خارج بشن و مثل خيلي ها حق مردم رو بخورن و يه آبم روش،اما تا لحظه ي آخر توي مجموعه حضور داشتن تا حق مردم بيگناه توسط مسئوليني كه تا امروز خواب بودن يا بخاطر منافعشون خودشون رو به خواب زده بودند پايمال نشه.تا امروز هم ايشون در تلاش بودند تا اين مجموعه رو به إتمام برسونند كه خوشبختانه موفق شدند.اما با نهايت تاسف،شهر ساري مسئوليني داره كه مخالف آباداني اين شهر هستند وبا هر پروژه اي كه يك مجموعه ي كاملي از تجارت،تفريح،و برأي رفاه حال شهروندانمون ساخته بشه مخالفت ميكنند.البته برخي از مالكين كوتاهي نكردند و برأي تخريب اين مجموعه دارن دست به هر كاري ميزنند.آخه يكي نيست به أينا بگه،خواهر من ،برادر من،اينجا تخريب شه،پولت برميگرده؟!!!!
ایمانی 30 خرداد 1394
به نظر بنده آقای برزو مقصر نیست علت اصلی عدم هماهنگی مسئولین دراجرای قانون وسوء استفاده برخی از مسئولین از سرمایه گذران قانون گریز میباشد در این پروژه لازم است تا قوه قضاییه با آنان برخورد کند
ناظر ناظریان 31 خرداد 1394
بر دادستانی که این حکم را صادر کرده بسیار تأسف باید خورد . اگر ایشان قدر ارزنی به کارش اشراف داشت و حق و حقوقی را سرش میشد نگاهی به سایر شهرهای مازندران خاصه غرب استان می انداخت که در حرائم دریا و کوه و جنگل تا مناطق بکر و دست نخورده جنگلی که بر اساس مصوبات قانونی هرگز احدی اجازه ساخت و ساز در آن نباید داشته باشد آنچنان غیرقانونی ساخت و ساز کرده و مشغول ساخت و سازند که بیایید و بنگرید . به فاصله 10 متری دریا برج سازی کرده اند کجایی ای آقای دادستان !!!در جنگلهای نور و تنکابن و نوشهر و چالوس ویلاها و کاخ ها حتی برج سازی کرده اند چطور شده که پیدایت نشده و حکم جابجا کردن آجری را نداده حال زورتان به مرکز استان رسیده و حالا که همه جا صحبت از توسعه این شهر است دست در دست حرامزادگان دشمن این شهر میکنید وبا بوق و کرنا اقدام به تخریبش میکنید و این به اصطلاح قدرت نمایی تو است اگر وجدان کاری در تو است به سراغ غرب استان برو و همانطور که خوب و بهتر از هر فرد حقیقی و حقوقی میدانی جلوی دست اندازی و تخریب و نابودی جنگل و ساحل و دریا را بگیر که منابع استان از دست رفت و تو به فکر نقش ایوانی ؟؟؟!!! . پس براستی باید در حکم ایشان و وجدان کاریش شک و گمان برد و دست های پشت پرده ای را در پس این ماجرا دید . ایشان باید در مورد تمامی ساخت و سازهای هولناک غیرقانونی در غرب استان در مسیر دریا و جنگل و مناطق بکر و دست نخورده جواب پس بدهد و بایستی از آن حساب کشید و از آن کلمه ای نگذشت . رسانه ها مهمترین ابزار این کارند . تصاویر بسیاری از این ساختئ و سازهای بسیار بزرگ و غیر قانونی که البته دست افراد متمول غیرمازندرانی در آن پیداست جای شکی نمیگذارد.
نا شناس 30 خرداد 1394
باسلام چرا در همين جاده خزر آباد شركت به نام ارين شيمي وسينا وجود دارد با اين همه الودگي محيط زيست جاويش را نمي گيرند در صورتي كه مجوز ندارد اين همه الودگي براي مردم وكشاوزي به وجود آمد نمي تواند تخريب كند چون باجه به همه مسئولين كشوري واستاني داد اگر مسئولي به شركت چپ نگاه كند از فرداد حكم بر كناريش زدهمي شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.